You are beautiful in so many ways ♡

август 11, 2017

 Hej Ti!Da,ti koja čitaš ovo!Želim da uradiš nešto....Nasmej se :)
Nasmej se zato što si prelepa,zato što si posebna,zato što si jedinstvena,zato što mozeš,zato što je danas novi dan,zato što šta god misliš,neko te voli!
Nasmej se zato što zaslužuješ to!!

*sve slike iz posta su moje*

Čini me jako tužnom kada čujem devojke kako govore da mrze svoje telo,da su previše debele ili previše mršave,da imaju toliko bubuljica i akni da ih je sramota da izadju bez šminke,itd...E takve devojke su one koje nemaju samopouzdanja.To su devojke kojima je potrebno toliko šminke na licu,da mogu reći da izgledaju lepo ili one koje se pridržavaju raznih dijeta samo da bi 'smršale' ili da bi njihovo telo dobilo lepši oblik a sve to što rade,samo uništava njihov organizam i telo.Zašto?!Da li će ih takav način života učiniti srećnim?Možda,ali veoma kratko...jer vremenom će početi da osećaju ogromnu prazninu.Ta praznina je posledica svih tih maski koje imaju na sebi.I gde je kraj tome?Iz dana u dan će se osećati sve više nezadovoljno i šta onda?!Nemoj biti takva devojka,nemoj biti takva osoba!!!


Pronađi način da učiniš svoje telo srećnim...Pokušaj da se hraniš zdravije,ne da budeš na dijeti i izbegavaš obroke!Nađi hranu koja je zdrava a isto tako i ukusna,kuvaj,mesi,peci,igraj se sa ukusima,unosi vitamine i jednostavno uživaj.Ako ti se nekada jede nešto slatko ili zaista želiš jednu kesicu čipsa dok gledaš film,uzmi,pojedi ali nemoj da preteraš...Ono sto želim da kažem jeste da slušate svoje telo i da ga čuvate!!

Zaboravi na svakodnevno šminkanje i uništavanje lica.Mlada si,tvoja koža je divna...dobro,imaš bubuljice,a ko ih nema?U pubertetu se svi suočavamo sa tim problemima,neki više a neki manje ali to si ti,to je tvoja koža!!Nemoj da te je sramota zbog toga :)


Možda ne vidiš da te ljudi gledaju i primećuju zato što ti ne gledašu njih.Možda ne čuješ sve dobre i lepe stvari koje ljudi govore za tebe zato što si fokusirana samo na loše.Nemoj da se kriješ,podigni glavu,pokaži koliko si jaka i posebna!Niko ti neće zameniriti na tome...
Vredna si ljubavi i poštovanja.Ti si prelepa,nadarena i inteligentna,nikada nemoj to zaboraviti.

Lepota nije u lepom izgledu ili lepom licu,tako razmišljaju površne osobe...Lepota je kada imaš ljubazno srce puno razumevanja,kada imaš hrabar duh,um pun mira i kada nosiš iskrenost u sebi.To je lepota!


A SADA,NAĐI SVOJE SAMOPOUZDANJE ♡

Nadam se da Vam se dopao ovaj post.Nikada nisam mislila da ću pisati na ovu temu ali inspiracija je uradila svoje...Ostavite mi u komentarima Vaša mišljenja,volela bih da ih čujem 💜

''We always dream of changing the entire world,but sometimes,changing a single soul is enoguh,for inside every human,there is a world''💫


You Might Also Like

18 коментара

  1. Predivan post! Izmamila si mi osmijeh na lice!

    Tea time! - 4 predrasude s kojima se blogeri svakodnevno susreću: moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme, predivan post! Zaista si uspela da me nasmejes,i ucinis srecnom, i ne samo mene vec sve citaoce, verujem u to!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Divna si zaista. Toliko pozitivna, hvala ti sto na blogu siris svu tvoju energiju! :)

    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Sve dok sam čitala post imala sam jedan veliki osmeh i hvala ti zbog toga! Svaka čast, sve si mnogo lepo napisala! Odlična si curo!♥

    ОдговориИзбриши
  5. Hejj sjajan post, dopada mi se kako pišeš. Sviđa mi se tvoj blog i nova sam na njemu. Ako želiš pogledaj moj poslednji post.

    http://myminiworldnina.blogspot.ba/2017/08/wishlist-zaful-black-top.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post i inspirativan, slažem se s tobom treba voljeti sebe i znati da je život kratak i samo jedan i treba živjeti i ako ti se baš jede ta čokolada danas, a bojiš se da ćeš se udebljati, pa pojedi je pa drugi dan pripazi. Ljudi broje sve, preračunavaju i opterećivaju se glupostima, ima 16 ipol i nisam se još šminkama, vjerojatno ni neću u skorije vrijeme. Ne žuri mi se iskreno i smatram da ne treba s tim počinjati rano ili početi ali ne da više ne možeš bez toga. Prirodnost je najljepša.
    Ako hoćeš baci pogled na moj novi post. :)
    -Sara

    https://vremenskiputnik.blogspot.hr/2017/08/kisa-meteora-zvana-suze-sv-lovre.html

    ОдговориИзбриши
  7. Znaš kako, prvi put sam na tvom blogu i zahvaljujući ovom postu, postala i sam član tvog bloga. Post me je oborio sa nogu, izmamio osmijeh na lice. Svaka čast, vrlo je inspirativan i realan post♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post, jako mi se sviđa tvoj način razmišljanja. ♥♥ Zapratila sam te pa ako ti se sviđa moj blog uzvrati. ♥♥

    My Beauty Empire

    ОдговориИзбриши
  9. Ovo je bilo Božanstveno i zaista mi je čat da ti mogu reći #30 :)
    Iako meni nikada ne nedostaje osmjeha opet i opet sam se nasmijala na samom uvodu, ali morala sam i na kraju jer kada sam pročitala post sjetila sam se uvoda :D
    Zaista sve povale. Kroz samo čitanje mogla sam osjetiti tvoju pozitivnu energiju i zaista mi je drago.
    Želim ti lijep vokend, draga!

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post bas si me nekako obradovala s njim , na tako lijep nacin si ga napisala odlican je..
    ➡ http://hisandherway.blogspot

    ОдговориИзбриши
  11. Volim vidjeti ovakav tip postova, a pogotovo ih čitati. Dobiješ nadu da će na kraju ovo čovječanstvo izaći na bolje.

    felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super post! Jako inspirirajući i baš mi je trebao ovakav da mi malo popravi dan ! <3
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post, bravo! Jako poučno i inspirativno. Sve najbolje u daljem blogovanju :*

    ОдговориИзбриши
  14. Ovo je jedan od glavnih razloga zbog kojih toliko volim blogove. Nevjerojatno je koliko si me razveselila s ovim postom i što je najbitnije, vratila mi vjeru u ljude. Divno napisano, zbilja znaš kako inspirirati ljude :)
    Želiš li da se međusobno zapratimo ?
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Predivan post, pun iskrenosti, ali i današnje realnosti. Drago mi je što mene ne okružuje osobe koje mrze sebe, jer kako se kaŽe ''S kim si, takav si''. Tužno je što postoje osobe koje ne cijene sebe, smatram da je najvažniji ključ sampouzdanja da cijenimo i volimo sebe. Inače odlične fotografije. Voljela bih da ih uvećaš kako bismo ih bolje vidjeli jer to i zaslužuju. Imaš fantastičan blog, followala sam te ;)

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  16. Prekrasan post! Svaka ti čast. Sve si rekla i slažem se sa svime. Ne treba nam šminka da budemo lijepe, bitno je ono iznutra. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ОдговориИзбриши
  17. Ovim postom si me totalno oduševila... Nemam komentara...♥

    heresuniquegirl.blogspot.r

    ОдговориИзбриши
  18. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши

''Darkness cannot drive out darkness,only light can do that.Hate cannot drive out hate,only love can do that.''

Translate